יום שישי, 9 בדצמבר 2011

נבחרת המייק-אפים שלי

אז הגיע הזמן לפוסט חדש, והחלטתי הפעם לשתף אתכם במייק אפים שאני משתמשת בהם בתקופה האחרונה ולספר קצת מה אני חושבת על כל אחד מהם. נתחיל מהפחות טוב ונעבור לאלה שאני יותר מרוצה מהם.

הראשון בחבורה הוא ה - Revlon Colorstay Mineral Mousse והוא אמור להיות הגרסה המינרלית והמעודכנת יותר של הקולורסטיי המקורי. מילת המפתח פה היא אמור . כי הדמיון ביניהם מתחיל ונגמר בשם.


 את המייק-אפ הזה קניתי כחלק ממבצע שהיה בניו פארם לפני כמה חודשים של 2+3 מתנה. הקולורסטיי הרגיל שלי כמעט נגמר וחיפשתי להתנסות במשהו חדש. יש לומר שהתאכזבתי. המרקם של המינרל מוס שונה לחלוטין מזה של הקולורסטיי המקורי. הוא הרבה יותר סמיך ולכן הרבה יותר קשה לעבוד איתו - מברשת היא כן מילה גסה במקרה הזה ולכן הגעתי למסקנה שהדרך הכי נוחה עבורי למרוח אותו היא לחזור לשיטה הישנה והטובה של ספוגית לחה.
גם מבחינת הכיסוי הוא אינו מזכיר את אחיו הגדול ועל מנת להגיע לרמת כיסוי טובה יש להניח כמה וכמה שכבות מה שעלול להסתיים במראה השפכטל שכולנו מעדיפות להמנע ממנו.
נושא העמידות גם הוא למרבה הפלא אינו התחום החזק של המייק אפ הזה (במיוחד בהשוואה למקור) ואינו מצדיק את השם. בסוף יום עבודה/ לימודים אני רואה שטחים שלחלוטין דהו, גם לאחר קיבוע עם פודרה.

בגלל שבכל זאת מדובר במוצר של רבלון ששילמתי עבורו לא מעט (אני לא זוכרת את הסכום המדויק מאחר ונקנה במבצע), אני עושה בו שימוש בימים בהם אין לי כוח להתאפר אבל אני בכל זאת זקוקה לקצת כיסוי. אלו הם בדרך כלל ימים שיש לי רק כמה סידורים ולכן גם עניין העמידות לא משחק כאן תפקיד כי אני לא נמצאת הרבה שעות מחוץ לבית. עוד לא ניסיתי, אבל אופציה נוספת היא להפוך אותו ל- Tinted Moisturiser על ידי ערבוב עם קרם לחות.
מסקנה: טעות עושים פעם אחת - לא יירכש שוב.


הבא בתור הוא מייק-אפ של קליניק: Clinique anti blemish solotions


המייק-אפ הזה נרכש ללא ידע קודם שהיה לי עליו, אך ורק בגלל השם שלו וניסיונותיי למצוא מוצרי איפור שלא ירגיזו עוד יותר את עור פניי הסורר. בעבר יצא לי להשתמש בשיטת 3 השלבים מסדרת anti blemish solotions ואפשר לומר שהייתי די מרוצה מהם, לכן תיארתי לעצמי שגם מוצר זה ישביע את רצוני.
אז ככה, מבחינת ההבטחה לשיפור מראה העור והפחתת הופעת פצעונים, ראיתי שיפור במצב העור שלי אבל אני ממש לא יכולה לזקוף זאת לזכותו של המייק אפ בגלל שאינני משתמשת בו על בסיס יום יומי וגם בגלל שהתחלתי להשתמש במוצרי טיפוח אחרים שכנראה שיפרו את המצב. אבל באופן כללי הוא מייק אפ נחמד מאוד, רמת כיסוי בינונית ועמידות טובה. מבחינת המריחה קצת התקשיתי איתו בהתחלה - המרקם שלו נע בין הנוזליות של הקולורסטיי המקורי לבין הסמיכות של המינרל מוס שהזכרתי קודם. אבל, לאחרונה התחלתי למרוח אותו באמצעות ה - F80 של סיגמה, והמראה יוצא מושלם.
המייק אפ הזה נרכש לפני כמה חודשים בדיוטי פרי במחיר של 34$ - סביר בהחלט.
מסקנה: יירכש שוב בעתיד - עם הסתייגות קלה. עד לאחרונה תאגיד אסתי לאודר, שחברת קליניק היא חלק ממנו הצהיר כי אינו מבצע ניסויים בבע"ח ולכן גם נכלל ב"רשימה הטובה" של ארגון Peta. לאחרונה הוצא התאגיד מהרשימה בשל בעייתיות שנתגלתה בהצהרה זו. מבדיקה שאני עשיתי, קליניק עדיין מופיעים ברשימה הטובה של חברות שאינן מבצעות ניסויים בבעלי חיים. במידה והדבר ישתנה וגם חברת קליניק תוסר מרשימה זו, המוצר לא יירכש בשנית.

האחרון החביב, וכפי שבטח כבר הצלחתם לנחש, המייק אפ האהוב עליי - Revlon Colorstay.
אני משתמשת בו כבר למעלה מ- 3 שנים באופן קבוע ועדיין לא הצלחתי למצוא לו תחליף אמיתי.


כפי שכבר הזכרתי, יש לי עור פנים סורר, שלמרות שבתקופה האחרונה חל בו שיפור ניכר, עדיין רואים עליו את פגמי העבר בעיקר בצורת כתמים. הקולורסטיי הוא המייק אפ היחיד שמצליח לכסות ולהסוות באופן מושלם את המצב הזה. המריחה שלו הרבה יותר פשוטה מזו של שני הקודמים ואני זקוקה להרבה פחות חומר כדי להגיע לתוצאה טובה, הכיסוי גבוה, ורמת העמידות, כפי שהוא מבטיח, גבוהה מאוד גם כן.
הקולורסטיי מגיע בשתי גרסאות, אחת לעור יבש ואחת לעור שמן/מעורב, ואני כמובן משתמשת באחרונה.
הבקבוק הספיציפי הזה נרכש מ - Brigette's Boutique עבור  11.95$. המשלוח היה מהיר ביותר ולכן ככל הנראה משם אקנה אותו גם בעתיד מאחר והמחירים שלו בארץ מופקעים כמובן.

המסקנה ברורה: אמשיך לרכוש ממנו בעתיד, כל עוד לא אמצא לו תחליף יותר טוב, ובמיוחד בזכות העובדה שרבלון היא חברה שנמצאת ברשימה הטובה של Peta ואיננה מבצעת ניסויים בבעלי חיים.

זהו זה להפעם, מקווה שהביקורת תעזור למתלבטות ולמתלבטים האם לרכוש את המוצרים.
שתהיה שבת שלום, ונתראה בפוסט הבא,

דפי.










3 תגובות:

  1. אולי את יודעת מה זה Softflex שכתוב עליו?

    השבמחק
    תשובות
    1. זו טכנולוגיה חדשה - פורמולה שרבלון הכניסו לכל מיני מוצרים שלהם. הטכנולוגיה הזו אמורה להפוך את התחושה של המייקאפ על העור לקלילה ונוחה יותר.
      אומנם לא ראיתי את מוצרים עם הכיתוב הזה בארץ, אבל לפני כשנה וחצי כשהייתי בארה"ב ראיתי שחלק מהמוצרים של רבלון נמכרים עם הטכנולוגיה הזו.

      מחק
    2. ראיתי שמוכרים את זה בנט.

      מחק